Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

'Oσο είμαι βουλευτής.!!!

Δήλωση με νόημα από τον βουλευτή
Ρεθύμνου του ΠΑΣΟΚ Ηλία Λαμπίρη

.
Με έκδηλο προβληματισμό παρακολουθεί όσα συμβαίνουν και όσα αποκαλύπτονται για την περιοχή του Ρεθύμνου και γενικότερα στην Κρήτη-με αφορμή και την υπόθεση της απαγωγής Παναγόπουλου- ο βουλευτής Ρεθύμνου του ΠΑΣΟΚ Ηλίας Λαμπίρης. Ένας από τους πιο σεμνούς βουλευτές της ελληνικής Βουλής και κορυφαίος επιστήμονας, ως Καθηγητής Ορθοπεδικής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Όταν ρωτήθηκε λοιπόν για όλα αυτά, απάντησε με νόημα: "Εγώ έχω δεσμευτεί ότι όσο καιρό είμαι βουλευτής, δεν θα κάνω ούτε κουμπαριές, ούτε συντεκνιές με κανέναν μολονότι έχω πολλές σχετικές προτάσεις. Και δεν πρόκειται να το κάνω για λόγους αρχής..."

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: