Τακτοποιήση της παρανομίας,
Το 10% επί της αντικειμενικής αξίας του ημιυπαίθριου χώρου που θέλουν να "τακτοποιήσουν" θα πληρώνουν όσοι παρανόμησαν, σύμφωνα με την τροπολογία Σουφλιά που κατατίθεται σήμερα στη Βουλή. Με την βούλα της κυβέρνησης, η παραβίαση των νόμων του κράτους τακτοποιείται με χρήμα-αυτή την φορά λαδώνοντας επισήμως το κράτος
.Σχόλιο του Στέλιου Κούλογλου.
Προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι πρόκειται για «τακτοποίηση» και όχι «νομιμοποίηση» των ημιυπαίθριων χώρων. Ο ευρωπαικός νομικός πολιτισμός εμπλουτίζεται έτσι με έναν νέο όρο που προκαλεί θυμηδία και ακυρώνει κάθε έννοια υπακοής στους νόμους ,κράτους δικαίου και ισονομίας: όσοι πολίτες δεν έχουν παρανομήσει, βρισκονται σε μειονεκτική θέση -με σπίτια μικρότερα σε τετρ. μέτρα και επομένως μιρκότερης αξίας- από όσους παρανόμησαν.
Οπως συμβαίνει με τις εφορίες , τις πολεδομίες και τις άλλες εστίες διαφθοράς, όσοι αρνηθούν να λαδώσουν την έχουν βαμμένη: το πρόστιμο για κάθε ημιυπαίθριο χώρο που δεν θα "τακτοποιηθεί" θα ανέρχεται στο 30% της αντικειμενικής αξίας και 5% για κάθε χρόνο διατήρησή του.
Ο κ Συφλιάς δεν έκρυψε ότι ως κοινός κλέφτης, η κυβέρνηση παραβιάζει τους νόμους του κράτους για να μαζέψει χρήματα: "δεδομένου ότι ο αριθμός των χώρων αυτών υπερβαίνει τα 1,5 εκατομμύρια, υπολογίζεται ότι θα συγκεντρωθεί ένα πολύ σημαντικό ποσό, που θα εξυπηρετήσει το δημόσιο συμφέρον με την ενίσχυση των οικονομικών του κράτους και μάλιστα, σε μια εποχή που, ως γνωστόν, υπάρχει πρόβλημα με το δημοσι
Οπως συμβαίνει με τις εφορίες , τις πολεδομίες και τις άλλες εστίες διαφθοράς, όσοι αρνηθούν να λαδώσουν την έχουν βαμμένη: το πρόστιμο για κάθε ημιυπαίθριο χώρο που δεν θα "τακτοποιηθεί" θα ανέρχεται στο 30% της αντικειμενικής αξίας και 5% για κάθε χρόνο διατήρησή του.
Ο κ Συφλιάς δεν έκρυψε ότι ως κοινός κλέφτης, η κυβέρνηση παραβιάζει τους νόμους του κράτους για να μαζέψει χρήματα: "δεδομένου ότι ο αριθμός των χώρων αυτών υπερβαίνει τα 1,5 εκατομμύρια, υπολογίζεται ότι θα συγκεντρωθεί ένα πολύ σημαντικό ποσό, που θα εξυπηρετήσει το δημόσιο συμφέρον με την ενίσχυση των οικονομικών του κράτους και μάλιστα, σε μια εποχή που, ως γνωστόν, υπάρχει πρόβλημα με το δημοσι
1 σχόλιο:
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ (ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΣΥΖΗΤΟΥΝ… ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ ! ! !
Ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, ίσως αποτελεί την πλέον χαρακτηριστική περίπτωση νομοθετήματος, το οποίο αρχίζει να αποτυπώνεται σε χαρτί αφού πρώτα έχουν προσδιοριστεί με σαφήνεια τα …παράθυρα και οι …μπαλκονόπορτες μέσα από τα οποία θα διαφεύγουν και θα απαλλάσσονται οι επίορκοι.
Του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
http://ellinikoforum.blogspot.com/
Αυτή είναι η εμπειρία. Και δυστυχώς δε την διαψεύδουν παραδείγματα.
Σήμερα, μετά τη δυσωδία των «αρπαχτών» και την αναβαθμισμένη λαμογιοκρατία που έπνιξε την πολιτική και μαζί μ αυτήν υποθήκευσε το μέλλον του τόπου μας και τη ζωή μας, οι πολιτικοί του πολιτικού συστήματος συζητούν και πάλι προκειμένου ν αλλάξουν (βλ. να αναβαθμίσουν, δηλαδή να εκσυγχρονίσουν) το νόμο περί ευθύνης υπουργών.
Δηλαδή αναζητούν νέους τρόπους για να εδραιώσουν την ασυλία τους.
Κι όλα αυτά κάτω από το ψευδεπίγραφο επιχείρημα, πως πρέπει δήθεν να …θωρακίσουν τους πολιτικούς από ενδεχόμενες κακοβουλίες και κακεντρεχείς αντιπαλότητες.
Παπαρδέλες.
Λες και αυτός ο λαός δεν ξέρει να εκτιμά την εντιμότητα…
Λες και αυτός ο λαός δεν μπορεί να αντιστοιχίζει στη συνείδησή του τον βίο και την πολιτεία του πολιτικού με τη νοικοκυρεμένη διαχείριση του τομέα ευθύνης του και με τη βιωσιμότητα του οικονομικού γίγνεσθαι του τόπου του…
Επιχειρούν γι ακόμα μια φορά να προστατεύσουν τον εαυτό τους απ τις συνέπειες του …μακρυχερισμού, γι αυτό και δικαιούμαστε ν αναρωτηθούμε:
ΕΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ …ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ???
Τα πράγματα είναι απλά.
Αν αυτό που θέλουν δεν είναι η ατιμωρησία αλλά η εντιμότητα στη διαχείριση της πολιτικής και της δημόσιας περιουσίας και των δημόσιων οικονομικών, αυτό που έχουν να κάνουν είναι πέντε σαφή και συγκεκριμένα βήματα.
1. Δε συζητάμε για νόμο περί ευθύνης υπουργών αλλά για νόμο περί ευθύνης του ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ (υπουργών, πολιτικών προϊσταμένων, κορυφαίων πολιτικών στελεχών κομμάτων, διοικητών οργανισμών κλπ)
2. Το «πόθεν έσχες» των ιδίων και των α’ βαθμού συγγενών τους, κάθε δύο χρόνια θα μπαίνει στο μικροσκόπιο θεσμοθετημένης επιτροπής η οποία θα εναλλάσσεται και στην οποία θα συμμετέχουν και πολιτικοί. Κατά κανόνα όμως θα αποτελείται από εκπροσώπους φορέων (πχ τελειόφοιτοι ή μεταπτυχιακοί φοιτητές του οικονομικού πανεπιστημίου) και στο βαθμό που θα διαπιστώνεται αδικαιολόγητος πλουτισμός που δεν θα αιτιολογείται από τα νόμιμα βιοποριστικά εισοδήματά τους και από τα περιουσιακά στοιχεία που κατείχαν προ της εισόδου τους στην πολιτική, τότε η περιουσία τους ΘΑ ΔΗΜΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ.
3. Ανάλογη πρόβλεψη να προωθηθεί και στον ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ για τον ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ των Δημοσίων υπαλλήλων.
4. Σε περίπτωση καταγγελίας η δημοσιοποίησης με οποιονδήποτε τρόπο κατά τη διάρκεια της θητείας τους ή και μετά την αντικάταστασή τους, της πιθανής εμπλοκής τους σε οικονομικό σκάνδαλο οποιασδήποτε μορφής, θα επιλαμβάνεται άμεσα και κατά προτεραιότητα ο φυσικός δικαστής και θα υποχρεούται στην άμεση διερεύνηση της υπόθεσης και στη γνωστοποίηση του πορίσματός του, και για τη διαδικασία αυτή ΔΕ ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ «ΑΔΕΙΑ» ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
5. Τα εγκλήματα των πολιτικών ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΟΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ???
Ορίστε κύριοι… ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ! ! !
Δημοσίευση σχολίου