Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Τιμή μου και καμάρι μου! !!


"Ναι είμαι
αναρχικός.."

Πίνοντας χθές τον καφέ μου στην καφετέρια του πεζόδρομου του Κέντρου,ως συνήθως το διπλανό τραπέζι γίνεται παρέα σε ελάχιστη ώρα.
Δύο κύριοι συζητώντας για την πολιτική κατάσταση με βάζουν στη κουβέντα.
Τα γνωστά, ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο καμμία Κυβέρνηση και κανένα Κόμμα δεν είναι ικανό για να βοηθήσει αυτό τον τόπο.
Ακολούθησε ένας μονόλογος του ενός:
"Δεν πιστεύω κανένα Πολιτικό έχει αποδειχθεί ότι όλοι κοιτάνε την τσέπη τους.
Άλλοι αρπάζουν "νόμιμα άρα ηθικά", άλλοι με "Ευλογίες", οι Δεξιοί θέλουν να ξαναφάνε γιατί έτσι έμαθαν,οι Πασόκη αρπάζουν ηθικά ,οι Κόκκινοι καλά είμαστε όπως είμαστε τζίρος να γίνεται, ο Καρατζαφέρης δίνει και μέρος της Κρατικής Επιχορήγησης του Κόμματος για να κρατήσει το 4%.Μας κοροϊδεύουν Κύριοι μου έρχεται να πάω στη Βουλή και να τους πετάω νεράτζιααπό τις γύρω νερατζιές γιατί τα γιαούρτια και οι ντομάτες είναι ακριβά.
Κανένα κερατά δεν θα ψηφίσω!"
Του απαντάω γελώντας, ότι με αυτά που σκέπτεται να κάνει κινδυνεύεινα χαρακτηρισθεί αναρχικός.
Δεν άργησε να έρθει η απάντηση...
"Άν αυτά που είπα και που θα ήθελα να κάνω με χαρακτηρίζουν αναρχικό,ε λοιπόν ναι σε αυτή την ηλικία είμαι αναρχικός'.
Τιμή μου και καμάρι μου και μακάρι να κάνουν Κόμμα να τους ψηφίσω με νύχια και με δόντια!"Δεν γελάσαμε οι υπόλοιποι μάλλον σκεπτικοί μείναμε, αλλάξαμε κουβέντακαι μετά από λίγο έφυγα προς τα στενά της Πλάκας, προσπαθώνταςνα καταλάβω προς τα πού πάει αυτός ο τόπος!
από Athinaios

Δεν υπάρχουν σχόλια: