Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Δώσε μου για να σου δώσω ???

Να τελειώνουμε
με την μπούρδα των
"ιδιωτικών" καναλιών
Μεγάλο έγκλημα σε βάρος της Δημοκρατίας και των πολιτών ήταν ο τρόπος δημιουργίας των ιδιωτικών ραδιοτηλεοπτικών καναλιών στην Ελλάδα. Ήρθαν- υποτίθεται - να μας απαλλάξουν από τα δεινά του- εξαρτημένου από το εκάστοτε κυβερνητικό κόμμα - κρατικού ραδιοτηλεοπτικού μονοπωλίου.Είπαμε όλοι "μπράβο, επιτέλους να μη μας καναλιζάρουν οι κυβερνητικές ξεφτίλες" ! Και λοιπόν, τί έγινε ? Σε πολύ λίγα χρόνια, ήρθαν να μας καναλιζάρουν οι ιδιωτικές ραδιοτηλεοπτικές ξεφτίλες ! Με ...δημοκρατικό και πλουραλιστικό μανδύα. Στην πραγματικότητα, πήραν τα κανάλια και άρχισαν το αλισιβερίσι. Δώσε μου για να σου δώσω. Είμαι μαζί σου, αν μου δίνεις δημόσια έργα κ.τ.τ. Σε κοπανάω, αν δίνεις έργα στον ανταγωνιστή μου κ.τ.τ.


Διαβάστε την ανάλυση στο blog :

http://www.giobazolias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: