Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ;;;;;;;;;;;;;

ΓΙΩΡΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.!!!

ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
ΜΕ ΑΠΛΟΧΕΡΙΑ

Ο κ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΑ «ΤΟ ΣΚΑΚΙ»

ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΞΑΝΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ!!!
ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ...
ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΚ ΣΥΝΤΡΟΦΕ





Πριν από λίγες μέρες(20.36) έπαιξε στο Mega η επίσκεψη του Γιώργου Παπανδρέου στους πυρόπληκτους της Ηλείας. Το ρεπορτάζ δεν ξεπέρασε τα 3 "λεπτά...
Πάλι καλά. Θα μπορούσε να παίξει και λίγο πριν τον καιρό...

1 σχόλιο:

σίβυλλα είπε...

Όποιοι “σχεδιάζουν” αυτές τις επικοινωνιακές «πολιτικές», μάλλον πρέπει ν’ αναζητήσουν αλλού εργοδότες
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2008/08/blog-post_9358.html

«Είναι χαλαρή η ψήφος στις Ευρωεκλογές»
Γ. Παπανδρέου

«Το ΠΑΣΟΚ δεν αντέχει άλλην ήττα»
Γ. Ραγκούσης

Και τώρα... κομματική εταιρεία δημοσκοπήσεων
Υπό πλέον δυσμενείς συνθήκες γίνεται το «νέο ξεκίνημα» του ΠΑΣΟΚ, με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να συγκροτεί δική του εταιρεία δημοσκοπήσεων…
“ΗΜΕΡΗΣΙΑ”
(http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9464&pubid=2953105)

Όταν η πολιτική είναι μια εσωτερική, κλειστή υπόθεση λίγων, αλλά ομήρων της αγοράς και της εξουσίας των ειδικών: ειδικοί σύμβουλοι-διαχειριστές τεχνοκράτες και ειδικοί πολιτικού μάρκετινγκ (επικοινωνιολόγοι, πανεπιστημιακοί, δημοσκόποι, εκλογολόγοι…).
Όταν οι μάζες περιθωριοποιούνται και τα κόμματα αναζητούν τη συνδρομή των “ειδικών” για να ανιχνεύσουν-παγιδεύσουν την κοινή γνώμη.
Όταν έχουμε την προσπάθεια χειραγώγησης των πολιτών από μια ελίτ με τεχνικές-διαφημιστικές πολιτικές, που βαπτίζονται “επιστημονικές μέθοδοι επικοινωνίας”.
Όταν δεν διαπιστώνονται ουσιαστικές πολιτικές διαφορές ανάμεσα στους δύο συνασπισμούς (κεντροαριστερά-κεντροδεξιά), αλλά αποχρώσεις και λεπτομέρειες.
Όταν δεν διαπιστώνονται δύο ιδεολογικά αντιμαχόμενα στρατόπεδα, αλλά δυο εκλογικοί συνασπισμοί με διαφορετική αισθητική αντίληψη, χωρίς ιδεολογικές, πολιτικές, ταξικές διαφορές που δεν σηματοδοτούν δύο διαφορετικές προτάσεις.
Όταν υπάρχει πλήρης απολιτικοποίηση των κοινωνικών ζητημάτων και ένας ανταγωνισμός που επικεντρώνεται στον τομέα της καλύτερης τεχνοκρατικής αντίληψης ενόψει μιας διακυβέρνησης.
Όταν διαπιστώνεται ένας ανταγωνισμός για την παράδοση της πολιτικής, της οικονομίας, του πολιτισμού και των παραδόσεων στη λογική της “αγοράς”.
Όταν έχουμε μια πολιτική ομοιομορφία των πολιτικών κομμάτων: ομοιόμορφα κόμματα εξουσίας.
Όταν παρατηρείται εξάλειψη ριζικών αντιθέσεων και ελκυστικές εικόνες για τον προσεταιρισμό ψήφων. Η εκλογική μάχη μετατοπίζεται στην τεχνική κατασκευή ορισμένων κριτηρίων, ανάμεσα στα ομοιόμορφα κόμματα, ώστε ν’ αναδειχθεί ο ικανότερος διαχειριστής μιας κοινωνικής συναίνεσης προς όφελος της αγοράς.
Όταν δεν υπάρχει δομική οριοθέτηση του πολιτικού πεδίου.
Όταν η πιθανή ανάληψη της διακυβέρνησης αντιμετωπίζεται ως “τεχνικό” ζήτημα το οποίο θα διευθετηθεί με ορθολογικές και διοικητικές λύσεις.
Όταν γίνεται απλοϊκή επίκληση της “απλής λογικής” με ταυτόχρονη αποσύνδεση των ιδεολογικών και πολιτικών αποκλίσεων.
Όταν η αριστερά και τα κόμματα που ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της αριστεράς, δεν θα αρθρώνει αριστερό λόγο, αριστερή πρόταση, αριστερό όραμα, πέρα και έξω από ψευδό-εκσυγχρονιστικές θεωρίες, που διατυπώνονται με τα λόγια «εμείς ως κυβέρνηση θα διαχειριστούμε καλύτερα και περισσότερα έντιμα τα κοινά».
Όταν τα κόμματα, που ταξικά εκφράζουν τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα, ασκούν «πολιτική» με όρους διαφημιστικών τρυκ (οδοντόκρεμες, απορρυπαντικά, σοκολάτες, αναψυκτικά καπ).
Οι λαοί - είτε μας αρέσει, είτε όχι - θα ελκύονται από τη συνεπή νέο-δεξιά!

* Η Ευρώπη είναι δεξιά χάρη στην ανυπαρξία μιας αριστεράς
(http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2008/06/blog-post_1117.html)