Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ !!!

Λίγες μέρες μας χωρίζουν πια από τις κάλπες της Κυριακής 4ης Οκτωβρίου. Από την Κυριακή που ο λαός θα αποφασίσει να αλλάξουν τα πράγματα. Να μπει, επί τέλους, ένα τέλος στην πορεία φθοράς της πατρίδας μας, στην πορεία φθοράς της πόλης μας, της Αθήνας.
Στην προεκλογική περίοδο, μέχρι στιγμής, συναντηθήκαμε και συζητήσαμε πως μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας καλύτερη. Συμφωνήσαμε ότι... γίνεται ! Και, προσωπικά έχω αναλάβει μια σειρά από δεσμεύσεις απέναντί σου, με πρώτη την συμμετοχή μου στην προσπάθεια να ξανασταθεί η πόλη μας, η Αθήνα, στο ύψος που θέλουμε και της ταιριάζει.
Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την υποστήριξή σου στο πρόσωπο μου. Τις ευχαριστίες μου για όσα - και είναι ήδη πολλά - έχεις κάνει για την εκστρατεία μου. Την εκστρατεία μας. Σου ζητώ τώρα να κάνεις μια ακόμα προσπάθεια : έλα σε τηλεφωνική επαφή με ακόμα περισσότερους φίλους σου, με ακόμα περισσότερους φίλους μας, με ακόμα περισσότερους φίλους της Αθήνας. Φέρε τους κοντά μας, κοντά στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., ζήτησε έναν από τους σταυρούς προτίμησής τους στην Α Αθήνας για μένα.
Κάνε δυό τρία τηλέφωνα για μας. Γίνεται!

Παντελής Οικονόμου

Δεν υπάρχουν σχόλια: