Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Εχω κι εγω τα ελαφρυντικά μου????

Συγνώμη σου ζητώ, συγχώρεσέ με



Ελληνικε λαε
ανθρωποι ειμαστε,σφαλματα κανουμε ακομη κι εμεις οι πρωθυπουργοι
το ομολογω,εφταιξα
αφησα να με παρασύρει η ευπιστία μου σε ανικανους και δολιους συνεργάτες
νομιζα πως η πρωθυπουργια ειναι ενα αθωο παιχνίδι με πολυ ελευθερο χρόνο για τα χομπι μου Hide

δε φταιω εγω,η φαντασια μου τα φταίει
την ωρα που γινονταν σημεια και τερατα στην επικράτεια μου
εγω ετρωγα ψαρια στον ''Ξηπολυτο''[με τι ι,γράφεται;]
δεν ηξερα ,λαέ μου,δε ρώταγα κιόλας
για να μην διαταράξω την οικογενειακή μου γαλήνη
διοτι εμεις της παρατάξεως,εχουμε κορωνα στο κεφάλι μας την οικογένεια
τι,δηλαδη,θελετε να γινουν τα παιδια μου αναρχικοι των Εξαρχείων και να σπανε βιτρίνες των
νοικοκυραίων ,οπως τα παιδια των διαλυμενων οικογενειων;
Εχω κι εγω τα ελαφρυντικά μου,λαέ μου
μη με βλεπεις χοντρο και ηρεμο,υποφερω βουβα και το ρίχνω στην τηλεοραση
Ελληνικε λαέ,



Δεν υπάρχουν σχόλια: