Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Κορόιδο γιατί να είμαι ???




Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω το μικρό μπουκάλι νερό 50λεπτά (τόσο κάνει και το μισό λίτρο βενζίνη) ενώ αγοράζεται 5-7 λεπτά(περίπου 1000% αισχροκέρδεια). Από 50 δραχμές (17 λεπτά) αυξήθηκε στις170 δραχμές (50 λεπτά) με την αλλαγή του νομίσματος από δραχμή σε ευρώκαι δεν πήρα χαμπάρι.Είμαι κορόιδο γιατί. ενώ οι χώροι άθλησης θα έπρεπε να μου παρέχονταιδωρεάν από το δήμο, δέχομαι να πληρώνω από 6 έως 12 ευρώ για να παίξωμία ώρα ποδόσφαιρο (από 80 έως 120 ευρώ ανά ώρα) στα περίφημα 5Χ5 όπουδεν υπάρχει χώρος και χρόνος για προθέρμανση και η κατάσταση τουτάπητα είναι κατά κανόνα άθλια. Τουλάχιστον τα 5Χ5 έχουν κάνει πλούσιους και τους φυσιοθεραπευτές καθώς οι μισοί και πλέον πελάτες τους προέρχονται από εκεί (διαστρέμματα, ρήξη χιαστού, κάκωση μηνίσκουκλπ, εξαιτίας της ακαταλληλότητα ς του χλοοτάπητα).
Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω τον καφέ 3 και 4 ευρώ ενώ το κόστος του δεν υπερβαίνει τα 20 λεπτά (αισχροκέρδεια μέχρι και 2000%).
Κόβεται περίπου μία απόδειξη ανά τρεις καφέδες και σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι... κακοπληρώνονται και είναι ανασφάλιστοι.
Περισσότερα:

Δεν υπάρχουν σχόλια: