Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ ΑΛΟΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ???




Αντάρτης και ο Γιαννέλης...Κινητοποιήσεις στη Λέσβο.Βόμβα από τον βουλευτή Λέσβου της ΝΔ Γιάννη. Γιαννέλη δέχτηκε η κυβέρνηση καθώς την ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει ξανά νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης νέου Εφετείου στη Μυτιλήνη.Ο κ. Γιαννέλης έστειλε και επιστολή στον πρωθυπουργό και στον υπουργό Δικαιοσύνης Ν. Δένδια.Προανεγγέλοντας κινητοποιήσεις στο νομό με δική του πρωτοβουλία και αφήνοντας ανοικτό και το ενδεχόμενο της παραίτησή του, ο βουλευτής γράφει στην επιστολή προς...τον Κ. Καραμανλή ότι «Στην προ ημερών συνάντησή μας με διαβεβαιώσατε και εσείς ότι αναγνωρίζετε το δίκαιο του αιτήματος αυτού» και προσθέτει: «Οι διαδικασίες όμως δεν προχωρούν γιατί, όπως πληροφορήθηκα, κάποιοι, προκειμένου να επιτύχουν δικούς τους παράλληλους στόχους,μπλοκάρουν ανεπιτρέπτως την υπόθεση.Μου είναι εντελώς αδιάφορη η ενέργειά τους αυτή.Οπως οφείλει να είναι και για την κυβέρνηση.O εμπαιγμός των ως σήμερα κυβερνήσεων στην υπόθεση ίδρυσης του Εφετείου Αιγαίου από τα χρόνια της μεταπολίτευσης είναι διακομματικός και αδιάκοπος».«Για τους λόγους αυτούς,διερμηνεύοντας την επιθυμία των κατοίκων του νομού μου,όλων των πολιτικών αποχρώσεων,σας δηλώνω ότι από σήμερα,σε ένδειξη αγανάκτησης και οργής,αρνούμαι να υπερψηφίσω οποιοδήποτε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνηςώσπου να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το σχετικό προεδρικό διάταγμα για την ίδρυση του Εφετείου Αιγαίου στη Μυτιλήνη. Αν αυτό παρ΄ ελπίδα δεν συμβεί ως και τον επόμενο μήνα,θα προκαλέσω παλλεσβιακή διαβούλευση,θα κλιμακώσω τις ενέργειές μου και με ανοιχτή επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό θα ανακοινώσω δημόσια τις περαιτέρω αποφάσεις μου. Αντιλαμβάνομαι τη σοβαρότητα μιας τέτοιας πολιτικής απόφασης,ιδίως όταν η κυβέρνηση που στηρίζω διαθέτει μια τόσο οριακή πλειοψηφία.Ομως ο τόπος μου υποφέρει και πονά. Αρνούμαι να παραμείνω απαθής.Αναλαμβάνω τις όποιες πολιτικές ευθύνες μου στο ακέραιο».
από :press.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: