Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2008

"Μόνον όσοι τρώνε κουτόχορτο πληρώνουν για να σκοτωθούν»???




Δρόμος δολοφόνων - διοδίων...
.
Μαρία 29 ετών, Βασίλης 35 ετών, Παναγιώτης 5 ετών. Η αδελφή του δεν είχε προλάβει να βαπτιστεί... Αφησε την τελευταία της πνοή, όπως και οι υπόλοιποι, πάνω στο οδόστρωμα του πιο αιματοβαμμένου δρόμου της Ευρώπης. Στην εθνική οδό-καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών. Ακόμη και οι έμπειροι διασώστες του ΕΚΑΒ λύγισαν μπροστά στο άψυχο κορμάκι της...
Εκατοντάδες νέοι άνθρωποι ξεψυχούν κάθε χρόνο στη φονική εθνική οδό, σπίτια κλείνουν, συγγενείς θρηνούν και όμως οι αρμόδιες αρχές συνεχίζουν να προκαλούν πόνο και οργή με την αδιαφορία τους και να ζητούν «αντίτιμο» για την πορεία προς τον θάνατο.
«"Πληρώστε για να σκοτωθείτε" λέει το κράτος στους πολίτες του και εμείς πλέον φωνάζουμε σε όλους τουλάχιστον να μην πληρώνουν, μήπως και έτσι ευαισθητοποιηθούν» δήλωσε ο νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος, ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου.
Σύμφωνα με τον νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλο οι τουρίστες που έρχονται από την Πάτρα με κατεύθυνση την Αθήνα δεν πληρώνουν διόδια, καθώς υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία βάσει της οποίας δεν επιβάλλεται κόστος διέλευσης όταν δεν πληρούνται οι όροι ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ενωση! "Μόνον όσοι τρώνε κουτόχορτο πληρώνουν για να σκοτωθούν» τόνισε φανερά αγανακτισμένος ο κ. Κατσικόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε ότι όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμία κύρωση: «Ακόμα και αν ο οποιοσδήποτε οδηγός περάσει χωρίς να πληρώσει, τον αφήνουν χωρίς να του κάνουν τίποτα. Και αυτό για να μην ανοίξει το θέμα, επειδή το γνωρίζουν» ανέφερε ο νομάρχης.
Χαστούκι στο Δημόσιο η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Η επίμαχη ευρωπαϊκή οδηγία βάσει της οποίας θεμελιώνεται η άρνηση πληρωμής διοδίων στον συγκεκριμένο δρόμο: πρόκειται για την 1999/62/EC «περί επιβολής τελών στα βαρέα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούν ορισμένα έργα υποδομής», η οποία θέτει το νομικό πλαίσιο για τα τέλη χρήσης εθνικών δρόμων από εμπορικά οχήματα.
Στους γενικούς όρους της οδηγίας προβλέπονται επίσης «οι συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες-μέλη, εφόσον επιθυμούν να θεσπίσουν διόδια σε μια οδό».
Ως αυτοκινητόδρομος ορίζεται «κάθε οδός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα, που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ' εξαίρεση, με άλλα μέσα».
Επίσης «δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς» (αυτό που ονομάζουμε «κλειστός αυτοκινητόδρομος»).
Υπενθυμίζουμε ότι από τα 141 χιλιόμετρα που χωρίζουν την Κόρινθο από την Πάτρα, τα περισσότερα διανύονται σε μία λωρίδα κυκλοφορίας (και... μισή βοηθητική), χωρίς την ύπαρξη νησίδας και χωρίς φωτισμό το βράδυ!
Ενας από τους συνηθέστερους τύπους τροχαίων δυστυχημάτων στο κομμάτι Κορίνθου-Πατρών είναι η μετωπική σύγκρουση.
Αποδεδειγμένα το 99% των τροχαίων δυστυχημάτων είναι τέτοιες συγκρούσεις.
Τα λεφτά μας πίσω, λένε οι πολίτες
Σύμφωνα με τον νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλο, οι υπάλληλοι των διοδίων είναι ενήμεροι για το πρόβλημα και δεν φέρνουν καμία αντίρρηση στους υποψιασμένους οδηγούς που επικαλούνται την ευρωπαϊκή διάταξη για να μην πληρώσουν, σηκώνοντας αδιαμαρτύρητα τις μπάρες για να περάσουν.
Πηγές από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζουν ότι τους αρμόδιους τους έχουν ζώσει τα φίδια εξαιτίας της ολοένα και μεγαλύτερης αμφισβήτησης που εκδηλώνεται ως προς τη νομιμότητα της είσπραξης του τέλους διοδίων.Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΡΙΖΑ με πανώ και αφίσες έχουν καταγγείλει την απαράδεκτη κατάσταση της και σίγουρα θα βρεθούν στο πλευρό όλων όσων πιθανόν θα ήθελαν να διώξουν.
Μήπως μέσα από τους bloggers πρέπει να ξεκινήσει μια προσπάθεια συντονισμένης αντίδρασης; Μήπως πρέπει να δείξουμε ότι δεν πρέπει να ενδιαφέρονται μόνο για τα κέρδη των τραπεζών αλλά και για τον κόσμο που πληρώνει για να σκοτώνεται;
"LAGO"
απο:press.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: